Przesyłka & Dostawa
Jesteśmy dumni mogąc zaoferować Państwu naszą międzynarodową usługę wysyłkową, która działa obecnie na terenie Polski oraz całej Europy. Zgodnie z naszą definicją, nie ma dla nas większej wartości od zadowolenia każdego klienta z świadczonych przez nas usług. Obsługa klienta jaką świadczymy zachowana jest na najwyższym krajowym poziomie.
Czy zapewniacie międzynarodową wysyłkę ?
Tak. Zapewniamy wysyłkę do wszystkich krajów UE. Każda paczka jest przez nas ubezpieczona oraz śledzona poprzez numer trackingowy.
Jak długo trwa wysyłka?
Czas wysyłki zależy od lokalizacji. Oto przybliżony czas otrzymania przesyłki:
🇵🇱 Oferujemy wysyłkę bezpośrednio z naszego gospodarstwa. Paczki zostają wysyłane najszybciej jak to możliwe po złożeniu zamówienia poprzez pocztę Polską, Kurier Pocztex lub DHL lub śledzoną międzynarodową wysyłkę.
LOKALIZACJA |
CZAS WYSYŁKI |
Polska |
Przesyłka 1-3 dni roboczych poprzez kurier Pocztex lub firmą kurierską DHL (śledzona) |
Polska |
Przesyłka Premium Poczta Polska 1-3 dni roboczych przez kurier Pocztex lub firmę kurierską DHL (śledzona & ubezpieczona przypadkach zagubienia / zniszczenia / kradzieży)* |
Odbiór osobisty | Odbiór osobisty:
Gospodarstwo Szkółkarskie Ewa i Mirosław Kamińscy, Stary Gaj 33, 24-204 Wojciechów |
Unia Europejska |
Kurier DHL ( po wcześniejszym uzgodnieniu) (śledzona & ubezpieczona przypadkach zagubienia / zniszczenia / kradzieży)*
|
*Czas ten nie obejmuje 1-2 dni roboczych podczas których przetwarzamy twoje zamówienie.
Czy otrzymam numer trackingowy swojej przesyłki ?
Tak, otrzymasz wiadomość email po wysłaniu twojej paczki, który zawierać będzie informacje o jej śledzeniu.
Gdzie mogę śledzić status swojej przesyłki ?
Status swojej przesyłki z łatwością możesz śledzić w zakładce "Śledź Przesyłkę" dostępnej na naszej stronie internetowej.
Po wpisaniu numeru trackingowego wyświetla mi się komunikat "Brak informacji o wysyłce w tej chwili".
W przypadku większości firm kurierskich aby informacje o śledzeniu były zaktualizowane w systemie należy odczekać 1-2 dni robocze po otrzymaniu numeru trackingowego.
Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 20 dni roboczych. Jeśli twoja przesyłka nie dotrze do ciebie w tym czasie. Poniesiony przez ciebie koszt zostanie całkowicie ci zwrócony lub jeśli wolisz paczka zostanie wysłana ponownie. W niektórych przypadkach paczki dostarczane są z kilku magazynów jednocześnie dlatego też możesz otrzymać 2 lub więcej numerów trackingowych. Dzięki współpracy z wieloma dostawcami jesteśmy w stanie zagwarantować Państwu najlepszą jakość w konkurencyjnych cenach.
Jeśli masz jakiekolwiek inne pytania, prosimy o bezpośredni kontakt na nasz adres mailowy. Dołożymy wszelkich starań aby usatysfakcjonować cię świadczoną przez nas obsługą klienta.
Towar przyszedł wadliwy, co mogę zrobić ?
Oferujemy możliwość wymiany wadliwego towaru na nowy, do 14 dni od jego otrzymania.
email: kontakt@ekokaminscy.pl