Zwracany przedmiot (lub wyrób) nie może nosić śladów użytkowania, ponadto powinien być oryginalnie zapakowany - jak podczas jego otrzymania. Każdy klient chcący skorzystać ze zwrotu powinien skontaktować się z Eko Kamińscy w celu pozyskania adresu do zwrotu produktu. Koszty przesyłki związane ze zwrotem towaru na adres zwrotny ponosi kupujący. 

Przedmiot podlegający zwrotowi, zakupiony bezpośrednio z naszej strony internetowej musi zostać odesłany na wskazany przez nas adres. Po zarejestrowaniu przesyłki zwrotnej przedmiot zostanie całkowicie zrefundowany. O kolejnych krokach procederu będą Państwo informowani na bieżąco na adres mailowy. Zwrotowi nie podlegają przedmioty które uprzednio zostały spersonalizowane.

W terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru Klient może złożyć Pośrednikowi oświadczenie o zwrocie towaru nabytego od Sprzedawcy

Eko Kamińscy nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki, które zostały zagubione podczas wysyłki zwrotnej na podany adres.

 

Towar przyszedł wadliwy, co mogę zrobić ?

Oferujemy możliwość wymiany wadliwego towaru na nowy, do 14 dni od jego otrzymania.